Tuesday, July 19, 2011

začne to na floridě

achjo, proč já mám nejvíc energie předtím, než mám jít spát o.O
nehledě na to, že zítra budou v práci samí staříci a ti hrozně rádi o všem brblají a je nutno jim neustále vysvětlovat, proč jsou věci tak, jak jsou, ačkoli jsou členy klubu a nejsou tam poprvé a moc dobře vědí, o co se jedná, protože jim to jiná dobrá duše stokrát vysvětlovala už předtím.. ale o tom to dnes není..*

Agnes sice byla neskutečně ospalá, ale stejně se dívala na Hanka a Mikea, dva Velikonoční zajíčky, co přijdou o práci, protože tomu zkrátka nešlo odolat^^.. a taky už jí chyběly večery u dvojky s titulkama.. prostě léto podle jejího..
to ovšem netušila, jak ji uhrane tato píseň..

je tak teskná a něžná, přitom drsná a praštěná.. úplně vidím dvě kamarádky (věkově nijak nevyhraněné), co se sešly k večeru, aby popily trochu vína, ovšem nezůstaly jen u jedný lahve, a tak pijou, poslouchají výkvět všech smutnejch songů od Nicka Cavea a Lykke Li, truchlí nad svýma podivně se vyvýjejícíma životama a najednou zazní tenhle hit a ony začnou svýma sopránovýma hláskama falešně zpívat, tančit a válet se po stole a po křesílkách či židličkách, hlásky přidávají na síle, jedné tečou slzy, druhá se opírá jednou rukou o zeď a v druhé jakžtakž drží lahev s vínem a prostě tam tak jsou, v celý tý teatrální sentimentální a kýčovitý scéně..
a já najednou lituju, že tu teď nemám víno, který mi ani vlastně nechutná, a nějakou kamarádku, se kterou bych mohla zpívat a truchlit a pít, protože asi žádná z těch skutečných na tom není tak, aby to potřebovala..a já možná taky ne, ale fakt se mi ta scéna líbí a až se zítra budu barikádovat před hladovými staříky, protože se odmítám přiblížit k tomu kontejneru s řízky, co tam zítra přivezou, takže radši jim budu psát výsledky a v hlavě mi bude tohle celý hrát..

kdyby se někomu úvodní video zdálo příliš krátké (mně tedy určitě), tak delší verze je tu..
ˇ
ˇ
ˇ



*nemám nic proti starým lidem.. jen proti těm, co mne, jako jim věkově nerovnou, hází rovnou do pytle s nápisem "ta neschopná mladá, co ničí tenhle svět, kterej je proti nám"..a je jich sakra hodně..

No comments:

Post a Comment