Friday, July 1, 2011

holy.. day

Zatímco se většina mých pod/nad=vrstevníků právě válí kdesi pod stolem, případně po něm "tančí", já zírám na DLM a řeším svoje pochybný vidiny ze spánku minulých nocí..
Zvláště ta předminulá.. nebo předpředminulá?.. nemám páru, jak se to počítá, když právě teď je něco před druhou ráno.. =X
Každopádně, byla to vskutku praštěná slátanina, která se může zrodit asi vážně jen ve fantasii existencí popsaných v první větě..
Spoustu šílených detailů raději vynechám, nechám jen ten nejdivnější..
Narodila se mi holčička. Maličká, drobná, překrásně se smála.. A já si jí z nepochopitelných důvodů chtěla nechat. Přitom to byla reálná situace.. Byla jsem přijatá na vejšku a naivně si myslela, že to zvládnu.. Všechno prostě půjde..
..
Pořád mám před očima to drobný tělíčko.. menší, než nedonošený děti.. menší, než panenka.. Nechápu, kde se to v mojí hlavě vzalo.. ale dítě znamená starosti.. A to právě nechápu.
 
Už poslední měsíc - když nepočítám lítání z přijímaček na přijímačky - mám prakticky prázdniny, v sobotu mizím a pak v pátek znovu.. Poslední rok jsem se asi třikrát dostala téměř k nervovýmu zhroucení ze zkoušek (už jsem se zmiňovala o svých sklonech k přehánění?) a ze strachu, co se stane, když něco podělám.. A teď, když si červen přidal dvě písmenka navíc, už to má zase začít znovu?
Musím citovat slečnu H. : NO WAY!!
Na to nemám sílu.. musím si ji šetřit na ledový noci ve stanu po protancovaným dnu, na anglány s přízvukem, kterýmu nebudu rozumět, a na to, jak mezi nimi protlačím svýho neanglofilního brášku, taky na olímečkované staré pány, co si rádi stěžují lidem, kterých se to netýká (mně, například) a pak taky na další stan a na týden s bruslema a lidma, kterých se asi trochu bojím.. a snad to ještě není všechno.
 
Ať už se má stát cokoli, doufám, že moje kůže zůstane stále pěkně bledá, i přes svoje prasácký řízení do nikoho nenabourám a na konci září potkám chlapce z přijímaček, protože má zatraceně dobrej vkus^^
..
Mimochodem, jmenovala se Barborka.
 

No comments:

Post a Comment